Saturday, July 11, 2009

SELAMAT DATANG DAN SELAMAT MENERUSKAN PENGAJIAN


ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA


Setinggi kesyukuran kepada yang Maha Esa kerana masih lagi memberi nikmat yang paling terbesar yakni nikmat iman dan Islam. Sungguh dengan izinnya masih lagi oksigen mengalir disetiap ruang badan kita dan darah merah masih lagi mengalir di dalam salur buluh darah kita. Maha suci Allah.


Disini saya ingin mengambil kesempatan untuk mengucapkan SELAMAT DATANG kepada pelajar baru ambilan julai 2009/2010 ( Ijazah Sarjana Muda Pendidikan dan Diploma Pendidikan Lepasan Ijazah). Selamat menjadi warga UPSI dan selamat maju jaya.


Saya juga ingin mengambil ruang ini untuk ucapkan SELAMAT KEMBALI DAN MENERUSAN PENGAJIAN bagi mahasiswa mahasiswi UPSI. Moga dengan semester baru akan mencetus semangat yang baru.


Tidak pernah terduka ini merupakan semester akhir saya di sini. Moga setiap apa yang saya tempohi di alam kampus ini dapat mematangkan saya untuk meneruskan kehidupan di luar sana.


Sekali lagi, SELAMAT MAJU JAYA


Norhafizawati Bt Mahmad Rozali

Exco Latihan dan Pembangunan Sahsiah,

MPP UPSI 08/09

UPSI

No comments: