Friday, January 1, 2010

Mabruk Abe Yoe !

Tiada lafaz lain dapat diungkapkan selain Alhamdulillah pada Allah kerana mudahkan urusan walimah abang saya..Tanggal 20 Disember 2009 abang saya yang ketiga , Mohd Fakrorizal sah diijabkabul dengan Roziah Bt Othman di Masjid Felda Selancar 1, Pahang Darul Makmur..Mabruk abe..Moga menjadi suami yang baik..




Abang Yoe berdebar nih





Alhamdulillah, selamat sudah


Perjanjian seorang suami



Mabruk Abe Yoe dan Kak Ogie! (hensem jugak abag saya ni ye)..aik, macamana mak masuk gambar jugak nih




Rombongan dari Johor..YB Mahmood (paksu Mat saya-->doa untuk paksu)

Dari kiri: Mie (kawan baik abg), abg Yoe, Maksu, saya, Paksu



p/s: sangat gembira semuanya selamat..dalam kegembiraan sedih juga sebenarnya..sedih sebab saya dah tiada teman untuk jalan-jalan...Semua abang-abang dah nikah, dah tiada kawan nak bersiar-siar

7 comments:

Noor said...

abe yoe supo muko cik ja.hehe

MeinNameIstAisya said...

salam..moge bjaya dik dlm hidup..

Norhafizawati said...
This comment has been removed by the author.
Norhafizawati said...

alam
noor : memang la same, adik dan abg..abg die hensem, adik die comel..hehe

meinnamelstaisya:
tq kak..em, kite penah jmp ke kak??xcam sangat akak..mg berjaya jgk

MeinNameIstAisya said...

akak pn br nk knl adik..apepn slm ukhwah ye..

Norhafizawati said...

MeinNamelstaisya : salam ukhwah kak..ukhwah itu indah jika kerana Allah..even xpenah kenal..syukran..moga akak senantiasa berada dlm rahmat Allah

MeinNameIstAisya said...

jemput singgah ke blog akak..
http://raudhatulfaraasyah.blogdrive.com

mbina ukhwah krnNya..