Thursday, January 21, 2010

Perginya Mereka Tidak Kembali

Biar lagu ini menyingkap kenangan..Biar lirik lagu ini berbicara...Kelu lidah untuk mengugkap kisah ini...Jauh fikiran bermusafir bila terkenang semula...Sahabat seperjuangan pergi yang tidak akan kembali..Moga di syurga kelak kita semua berkumpul..Amin ya Rabb.

video

Tanggal 11 Januari 2010, dua sahabat seperjuangan Mohd Fadhiri b Mohamad Ariffin dan Mohd Faizol B Abdul Syukor telah kembali ke rahmatullah. Semoga roh kedua-dua arwah ditempatkan ditempat orang-orang yang beriman beramal soleh.

Ustaz Fadhiri:
Syukran atas doa ustaz. InsyaAllah ana akan sambung doa itu. Ana akan ingat pesan dan nasihat ustaz. Ana akan sambung doa itu selagi Allah izinkan. Apa sekalipun takdir yang Allah tentukan adalah yang terbaik dariNya. Moga ustaz bahagia di sana. Ana yakin ustaz aman di sana. Syukran ustaz. Amanah ustaz ana akan jaga hingga akhir hayat ana selagi Allah izinkan.

Ustaz Faizol:
Ana tidak sempat sembang lama dengan ustaz semester lepas. Kali terakhir kita berbincang waktu berbuka puasa dengan pusat Islam. Banyak guraun ustaz waktu itu. Terima kasih atas tunjuk ajar dan kata-kata semangat ustaz. Ustaz selalu tekankan tentang aqidah. Ustaz sentiasa berbicara tentang cinta Allah. Ana percaya ustaz sudah jumpa apa yang ustaz idamkan di sana.

AL-FATIHAH untuk kedua-dua arwah....

Tidak sabar ingin menyusuri kalian berdua... Terlalu rindukan syahid..Tidak sabar ingin berjumpa kekasih yang abadi yakni Allah..Tapi layakkah diri ini??? Moga pengakhiran yang baik buat diriku dan sahabat-sahabat. Perjuangan perlu diteruskan..

No comments: